رضا نوایی - کتاب کارآفرینی رسانه ای

رضا نوایی
رضا نوایی
1 هزار بار بازدید - 2 سال پیش - تالیف: رضا نوایی زمهریر **
تالیف: رضا نوایی زمهریر ** تعداد صفحه: ۳۵۸ کتاب کارآفرینی رسانه ای به قلم رضا نوایی منبع مهمی برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و‌ دکتری مدیریت رسانه بشمار میرود. در سال‌هاي اخير توسعه رسانه‌هاي ديجيتال ضمن تاثیر بر كليه امور زندگي بشر، ماهیت و فضای بسیاری از كسب وکارها را نيز تغییر داده است كه بی توجهی به این موضوع موجب می شود که جویندگان کار و یا حتی کار آفرینان دچار مشکلات جدی شوند .اگرچه اين تکنولوژی تعدادی از مشاغل را به کلی حذف می‌کنند اما نگاهي تيزبينانه به آن فرصت‌های شغلي بيشمار جدید را به دنبال خواهد داشت. واقعیت این است که کار کردن در فضای دیجیتال همانند ديگر امور زندگي بشر شاهد تغییرات بنیادین شده و در دنیای دیجیتال مفهوم بازار به طرزی شگفت انگیز گسترش یافته است. مرزهای جغرافیایی به معنای واقعی ارزش خود را ازدست داده‌اند و مخاطبین در سطح کلیه استفاده کنندگان اینترنت قابلیت گسترش دارند. امروزه آشنایی و آگاهی از مفاهیم کسب و کار الکترونیک برای تمامی افراد جامعه، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است و عرصه های گوناگون زندگي تحت تاثیر کسب و کار الکترونیک قرار گرفته است كه از جمله آن‌ها مي‌توان به بانکداری دیجیتال ، آموزش آفلاین و آنلاین، امور خدماتی دولت و موارد مرتبط با آن مدیریت ارتباط با مشتریان‌، مدیریت رسانه و اشاره كرد.
2 سال پیش در تاریخ 1401/05/30 منتشر شده است.
1,052 بـار بازدید شده
... بیشتر