ثبت فاکتور الکترونیکی در سامانه مودیان
2.9 هزار بار بازدید -
پارسال
-
طبیعتا همه ما به خوبی
طبیعتا همه ما به خوبی میدانیم که فاکتور چیست و امروزه به چه شیوهای صادر میشود . فاکتور سند معتبر رسمی است که فروشنده و ارائه دهنده کالا برای اطمینان خاطر دادن به مشتری در معاملات صادر میکند. فاکتور در گذشته به صورت دستی صادر و به مشتری تحویل داده میشد، اما امروزه یا توجه به پیشرفت تکنولوژی و کسبوکارها ثبت دستی با سختیهای زیادی رو به رو است.
سازمان مالیاتی برای شفافیت بخشیدن به امور مالیاتی و محاسبه دقیق نرخ مالیات، مودیان را مکلف یه ثبت فاکتور الکترونیکی در سامانه مودیان نموده است. بدین گونه مودیان باید پس از انجام معامله، ظرف مهلت یکماهه فاکتور خرید و فروش خود را در سامانه ثبت نمایند.
ثبت فاکتور الکترونیکی در سامانه مودیان از طریق کارپوشه مالیاتی و با انتخاب یکی از گزینههای (ثبت فاکتور خرید) ( ثبت فاکتور فروش) انجام میشود. در هنگام ثبت فاکتور باید اطلاعات را به صورت دقیق وارد کنید، زیرا درج اشتباه اطلاعات موجب رد فاکتور میشود.
برای ثبت فاکتور الکترونیکی خود میتوانید از سامانه مودیان فرداد استفاده کنید. سامانه مودیان فرداد از صفر تا صد امور مالیاتی کنار سازمان شماست و میتوانید در کوتاهترین زمان فاکتور الکترونیکی خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم به سازمان ارسال نمایید. نگران افشای اطلاعات معامله و فاکتور خود نباشید؛ زیرا سامانه فرداد با توجه به امکاناتی که از آن برخوردار است، امنیت اطلاعات شما را حفظ مینماید
https://www.fardadgroup.com/taxpayer-cloud/
پارسال
در تاریخ 1402/03/18 منتشر شده
است.
2,935
بـار بازدید شده