سفر زمینی ارزان به باکو قسمت اول

طبیعت گرد
587 بار بازدید - 2 سال پیش - سلام دوستان عزیز شب را
سلام دوستان عزیز شب را در سویتی در استارا به صبح رسوندیم ادرس چند پارکینگ از محلی ها گرفتیم که سر پوشیده باشه و ماشینم را برای ۴-۵ روز زیر سقف پارک کنیم که پیدا نشد و‌نهایتا توی پارکینگ رو بازی پارک کردیمو با اژانس به گمرک رفتیم پس از پرداخت عوارض خروج از کشور از مرز به راحتی خارج شدیم بسیار رفتار خوبی داشتن من برای قلبم تعدادی قرص  همراهم بود که پس از بازرسی و محرز شدن که متادون و مواد مخدر نبود اجازه خروج دادن . برنامه من گرفتن بلیط قطار و گردش در شهر مرزی استارا اذربایجان و شب حرکت به باکو بود با بیست منات به ایستگاه راه اهن رفتم و با ۱۲/۵ منات بلیط تهیه کردم و بعد به بازار شهر رفتم که اصلا جالب نبود چون وقت خالی داشتم به سمت ساحل رفتم انجا کمی استراحت و تجدید قوا کردم و به سمت را اهن رفتم با پای پیاده به سمت راه اهن رفته ساعتهامنتظر شدم تا ساعت ۹:۲۰ که منتظر حرکت قطار بودم و به محض سوار شدن متوجه قدیمی بودن ان میشدید با محض حرکت با تکون های عجیب و صداهای مهیب همراه بود ولی کسی که خسته باشه براش فرقی نداره تشک و بالشت و ملافه و حوله داشت راحت استراحت میکردی ساعت ۶ به باکو رسیدم و چون از قبل هتل تهیه کرده بودم خود را به هتل رسانده و استراحت نموده تا عصر به گردش بپردازم هتل و ویزا توسط شرکت ارنیکا سیر تهیه گردید
2 سال پیش در تاریخ 1401/10/17 منتشر شده است.