چهارچوب هوشمند سازی در تجارت الکترونیک

اشتیاقی
19 بار بازدید - 8 ماه پیش - از آنجایی که تجارت به
از آنجایی که تجارت به پلتفرم‌های آنلاین تبدیل شده است، استراتژی‌های بازاریابی به منظور بهبود مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در عصر تجارت الکترونیک، با سیستم‌های دیجیتال سازگار شده‌اند.در این ارائه چهارچوب هوشمند سازی در تجارت الکترونیک با استفاده از دیجیتال مارکتینگ در عصر الکترونیک بررسی شده است .
8 ماه پیش در تاریخ 1402/10/22 منتشر شده است.
19 بـار بازدید شده
... بیشتر