قانون 40-30-20-10 در مذاکرات

بازاریابی پاشا
بازاریابی پاشا
267 بار بازدید - 8 ماه پیش - طبق این قانون: 40 درصد
طبق این قانون: 40 درصد از زمان مذاکره را به یخ شکنی و ایجاد اعتبار اختصاص دهید 30 درصد را به درک نیاز مشتری با طرح سوال از او 20 درصد از زمان مذاکره به پیشنهاد سه نوع قیمت ارزان، متوسط و گران و 10 درصد را به قطعی سازی فروش اختصاص دهید. برای اطلاعات بیشتر درباره اصول مذاکره و فروش لینک زیر را دنبال کنید: https://pashamohammadreza.ir/courses/sales-and-negotiation-techniques/
8 ماه پیش در تاریخ 1402/10/12 منتشر شده است.
267 بـار بازدید شده
... بیشتر