دوره آموزشی شخصی سازی (Personalization) در بازاریابی
68 بار بازدید -
5 سال پیش
-
تا به حال شده احساس
تا به حال شده احساس کنید که یک خبرنامه یا تبلیغی به صورت مستقیم با فرد شما صحبت می کند؟! کارشناسان بازاریابی با استفاده از تحلیل داده و اتوماسیون قادرند پیام رسانی و عرضه محصولات را به هر مشتری واحد ارائه کنند.این امر شخصی سازی یا personalization نامیده می شود و کمک می کند تا بین شیوه ارائه محصولات و خدمات و تمایز قائل شده و نرخ تبدیل را افزایش دهیم.برای مشاهده سرفصل یا دانلود جلسات رایگان به سایت آکادمی گرشا مراجعه کنید:
5 سال پیش
در تاریخ 1398/01/20 منتشر شده
است.
68
بـار بازدید شده