دوره آموزشی شخصی سازی (Personalization) در بازاریابی

آکادمی گرشا
آکادمی گرشا
68 بار بازدید - 5 سال پیش - تا به حال شده احساس
تا به حال شده احساس کنید که یک خبرنامه یا تبلیغی به صورت مستقیم با فرد شما صحبت می کند؟! کارشناسان بازاریابی با استفاده از تحلیل داده و اتوماسیون قادرند پیام رسانی و عرضه محصولات را به هر مشتری واحد ارائه کنند.این امر شخصی سازی یا personalization نامیده می شود و کمک می کند تا بین شیوه ارائه محصولات و خدمات و تمایز قائل شده و نرخ تبدیل را افزایش دهیم.برای مشاهده سرفصل یا دانلود جلسات رایگان به سایت آکادمی گرشا مراجعه کنید:
5 سال پیش در تاریخ 1398/01/20 منتشر شده است.
68 بـار بازدید شده
... بیشتر