ایجاد ارزش نامرئی بدون ایجاد کوچک ترین تغییری در خود محصول.

رضا اهوازی
رضا اهوازی
25 بار بازدید - 4 سال پیش - حرفه ای ترین مورد ایجاد
حرفه ای ترین مورد ایجاد ارزش نامرئی افزوده است ، بدون ایجاد کوچک ترین تغییری در خود محصول. از زبان روری سوترلند یک کارمند شرکت تبلیغاتی Rory Sutherland یک کارآموز جوان به نام "هانتر سومرویل" در "اوگیلوی" در کانادا بود ، که در تورنتو در حال گذراندن دوره اش بود. و یک کار پاره وقت در زمینه ی تبلیغات گرفته بود ، و کار تبلیغات "Shreddies" را گرفته بود. این حرفه ای ترین مورد ایجاد ارزش نامرئی افزوده است ، بدون ایجاد کوچک ترین تغییری در خود محصول. "Shreddies" نوعی برشتوک عجیب و غریب، مربعی شکل و تهیه شده از غلات است ، که تنها در نیوزلند، کانادا و انگلستان موجود است. این روش عجیب شرکت کرفت (Kraft) برای نشان دادن وفاداری به سلطنت بریتانیاست. (خنده ی حاضرین) بعد از کار کردن روی این قضیه که چگونه می توان "Shreddies" را تنوع داد ، در نهایت به این نتیجه رسید.
4 سال پیش در تاریخ 1399/07/15 منتشر شده است.
25 بـار بازدید شده
... بیشتر