استراتژی سوشال مدیا مارکتینگ

865 بار بازدید - 3 سال پیش - امروزه شبکه‌های اجتماعی به یکی
امروزه شبکه‌های اجتماعی به یکی از ابزارهای مهم برای کسب و کارها تبدیل شده‌اند. شاید ابتدا به نظر می‌رسید که تنها با گذاشتن یک تصویر خوش آب و رنگ از محصول فروش را افزایش دهد، اما با گذر زمان و تغییر الگوریتم‌ این پلتفرم‌ها داشتن یک استراتژی منسجم برای حضور در آن‌ها تبدیل به امری ضروری شد. در وبینار استراتژی سوشال مدیا مارکتینگ علیرضا کاظم‌زاده درباره تدوین استراتژی حضور در شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌ریزی برای بازاریابی محتوایی، آنالیز و تحلیل عملکرد فعالیت و مهارت‌های لازم برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی صحبت کرده است. برای دریافت مقالات جدیددر حوزه شبکه‌های اجتماعی و آگاهی از دوره‌های آموزشی مربوطه می‌توانید به سایت http://alizsocial.com مراجعه کنید.
3 سال پیش در تاریخ 1400/05/29 منتشر شده است.
865 بـار بازدید شده
... بیشتر