تحلیل هرم سنی-جنسی در تعیین بازار هدف مشتریان | درس مدیریت بازاریابی

علی خادم الرضا
علی خادم الرضا
285 بار بازدید - پارسال - این ویدئو قسمتی از دوره
این ویدئو قسمتی از دوره مدیریت بازاریابی علی خادم الرضا است. در این ویدئو از درس مدیریت بازاریابی درباره معیارهای جمعیت شناختی در تقسیم بندی بازار و انتخاب بازار هدف صحبت شده است. یکی از این معیارهای بررسی هرم سنی-جنسی است که در آن روند تغییرات اندازه جمعیت مشاهده می شود. از آنجا که تغییرات جمعیتی از قابل پیش بینی ترین مولفه های تحلیل محیط کسب و کار هستند، به این ترتیب می توان برای زمان های طولانی مدت صحت آن را در نظر داشت و بر اساس آن برای کسب و کار برنامه ریزی کرد. از بررسی هرم سنی-جنسی می توان برای تشخیص فرصت در کارآفرینی، برنامه ریزی استراتژیک، تقسیم بندی بازار و انتخاب بازار هدف در مدیریت بازاریابی و مدل کسب و کار استفاده کرد. https://alikhademoreza.ir/product/%d8%af%d8%b1%d8%b3-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c/ https://alikhademoreza.ir/internet-marketing-strategies/ https://alikhademoreza.ir/%d9%87%d8%b1%d9%85-%d8%b3%d9%86%db%8c-%d8%ac%d9%86%d8%b3%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a2%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c/
پارسال در تاریخ 1402/02/30 منتشر شده است.
285 بـار بازدید شده
... بیشتر