رضانوایی زمهریر - مفهوم کارآفرینی رسانه ای (1)

رضا نوایی
رضا نوایی
2.1 هزار بار بازدید - 5 سال پیش - رضا نوایی - پژوهشگر حوزه
رضا نوایی - پژوهشگر حوزه مدیریت رسانه و کارآفرینی کسانی که در صنعت تبلیغات فعالیت می‌کردند (از جمله آژانس های تبلیغاتی)، فقط یک گام جلو می‌رفتند و تبلیغات محیطی را هم به عنوان مصداقی از حضور در رسانه‌های عمومی در نظر می‌گرفتند. اما با ظهور و توسعه فناوری اطلاعات و ابزارهای دیجیتال، مفهوم رسانه متحول شد و مدیریت رسانه معنای گسترده‌تری پیدا کرد.
5 سال پیش در تاریخ 1398/11/03 منتشر شده است.
2,137 بـار بازدید شده
... بیشتر