رضانوایی زمهریر - مفهوم کارآفرینی رسانه ای (1)
2.1 هزار بار بازدید -
5 سال پیش
-
رضا نوایی - پژوهشگر حوزه
رضا نوایی - پژوهشگر حوزه مدیریت رسانه و کارآفرینی
کسانی که در صنعت تبلیغات فعالیت میکردند (از جمله آژانس های تبلیغاتی)، فقط یک گام جلو میرفتند و تبلیغات محیطی را هم به عنوان مصداقی از حضور در رسانههای عمومی در نظر میگرفتند.
اما با ظهور و توسعه فناوری اطلاعات و ابزارهای دیجیتال، مفهوم رسانه متحول شد و مدیریت رسانه معنای گستردهتری پیدا کرد.
5 سال پیش
در تاریخ 1398/11/03 منتشر شده
است.
2,137
بـار بازدید شده