تیزری خلاق از تبلیغ محصول شرکت "DIRECTV"

ParkingArtGroup
ParkingArtGroup
20 بار بازدید - 4 سال پیش - مهم ترین اصل این تبلیغ
مهم ترین اصل این تبلیغ ویدئویی این است که اساسا به مخاطب یک حس نیازی القا می‌کند که اگر این نیاز توسط محصول مربوطه برطرف نشود، فرد تماشاچی دیر یا زود دچار یک بحران خواهد شد. هرچند که این پیام به وسیله معقوله ای به نام طنز پردازی و شوخی بیان می‌شود و یا حتی شاید فکر کنید که صرفا یک تبلیغ طنزگونه و جذاب بوده، اما حقیقت امر این است که تحقیقات نشان داده که بدیهیات و شوخی، مهم ترین اصول در فنون اقناع مخاطب هستند چرا که بیان چیزهای بدیهی به وسیله شوخی‌های ساده به صورت مستقیم بر ضمیرناخودآگاه مخاطب تاثیر می‌گذارد. بنابراین زمانی که شما پیامتان و تبلیغ محصولتان را در ضمیرناخودآگاه مخاطب می‌گنجانید، در آینده‌ای نه چندان دور، تنها یک تلنگر نیاز است که افراد را بی‌هیچ چون و چرایی به سمت محصولتان هدایت کنید.
4 سال پیش در تاریخ 1399/09/15 منتشر شده است.
20 بـار بازدید شده
... بیشتر