معرفی الگوریتم EMD گوگل

فناوری اطلاعات زیفا
فناوری اطلاعات زیفا
16 بار بازدید - 2 سال پیش - EMD یا به‌روزرسانی Exact Domain
EMD یا به‌روزرسانی Exact Domain Match، یک به‌روزرسانی الگوریتم گوگل در سال 2012 بود که دقیقاً همان کاری را انجام می داد که از نامش مشخص بود: مطابقت دقیق نام‌های دامنه. البته، هدف از معرفی الگوریتم EMD گوگل، منحصراً مطابقت دقیق نام‌های دامنه نبود، بلکه هدف سایت‌هایی بودند که از تاکتیک‌های اسپم استفاده می کردند و همچنین سایت‌هایی که محتوای بی کیفیتی داشتند. بر خلاف سایر الگوریتم های گوگل که نام های مختلفی می گیرند، واقعاً هیچ نام مستعار دیگری برای این به‌روزسانی وجود نداشت. به‌روزرسانی EMD یا به‌روزرسانی Exact Match Domain دقیقا با همین نام ارائه شد. ضعف عمده ای که این وب سایت ها داشتند این واقعیت بود که سئوکاران دامنه هایی را با عبارات کلیدی منطبق می خریدند، وبسایت طراحی می کردند، اما محتوای باکیفیتی نداشتند و ارزش آن ها کم بود. چنین کاری فوق العاده آسان بود اما باید کاری برای مقابله با آن ها انجام می شد. پس از انتشار به‌روزسانی به طور کلی، هر دامنه غیر .com مجازات شدیدتری را نسبت به همتایان .com خود تجربه کردند که رقبای قوی تری بودند و بهتر از به‌روزسانی جان سالم به در بردند. https://zefa.ir/google-emd-algorithm/
2 سال پیش در تاریخ 1401/09/22 منتشر شده است.
16 بـار بازدید شده
... بیشتر