کمپین تبلیغاتی خلاقانه-خط پر سرعت-فولکس-بازاریابی چریکی

ایده بانک
ایده بانک
990 بار بازدید - 8 سال پیش - یک ایده خلاقانه برای کسب
یک ایده خلاقانه برای کسب و کار شما، یا یک بازاریابی چریکی برای ارتقاء برند شما حتما نباید شامل محصول یا خدمات شما باشد، بلکه می تواند فقط یک فرهنگسازی باشد و ارتقاء برند شما را باعث گردد. ادامه کمپین پله های موزیکال با ایده خلاقانه خط پر سرعت توسط برند فولکس اجرا شد. در این ایده خلاقانه در کنار پله برقی یک سرسره بزرگ قرار داده شد و اسم آن خط پر سرعت گذاشته شد. http://www.idehbank.com/
8 سال پیش در تاریخ 1395/04/26 منتشر شده است.
990 بـار بازدید شده
... بیشتر