وبینار رایگان تعیین KPI و نحوه صحیح آنالیز گزارش سئو توسط مدیران

Publica
Publica
38 بار بازدید - 3 ماه پیش - دیگر نمی‌توان فرآیندهای برندینگ و
دیگر نمی‌توان فرآیندهای برندینگ و مارکتینگ سازمان‌ها را بدون درنظر گرفتن سئو پیش برد؛ چراکه سئو به جزء جدانشدنی این فرآیندها تبدیل شده است و اثرات آن در میان مدت و بلندمدت، پایداری بیشتری خواهد داشت. اگر سئو را در داخل مجموعه انجام می‌دهید یا حتی قصد دارید این فرآیند را برونسپاری نمایید، باید پاسخ چند سوال مهم زیر را بدانید: 1) شاخص کلیدی عملکرد (KPI) سئو چیست و مناسب‌ترین KPI کدام است؟ 2) گزارش‌های فنی ارائه شده توسط تیم سئو، باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟ 3) گزارش‌های فنی سئو چگونه باید فیلتر و آنالیز شوند؟ دانستن پاسخ این سوالات برای افرادی که می‌خواهند گزارش‌های سئو را به صورت صحیح و اصولی بررسی کنند، الزامی است. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌دهیم در تاریخ 25 اردیبهشت ماه با ما همراه باشید. لینک ثبت نام https://eseminar.tv/wb138247
3 ماه پیش در تاریخ 1403/02/22 منتشر شده است.
38 بـار بازدید شده
... بیشتر