برگزاری رویداد لندتک به افزایش آگاهی عمومی و توسعه صنعت لندتک کمک می‌کند

استودیو راه‌کار
استودیو راه‌کار
0 بار بازدید - ماه قبل - گفت‌وگو با مهدی گرکانی، معاون
گفت‌وگو با مهدی گرکانی، معاون محصول دیجی‌پی درباره دلیل حمایتشان از رویداد لندتک ایران و تغییراتی که دیجی‌پی در این سال‌ها داشته است. دیجی‌پی یکی از لندتک‌های موفق در بازار ایران است که در این سال‌ها روی افزایش قدرت خرید مردم و ارائه اعتبار و وام خرد به آنها تمرکز کرده و برای اینکه بتواند خدمات بهتری ارائه دهد، تغییراتی هم داشته است؛ تغییراتی که مربوط به ساختارها و فرایند‌ها و منابع انسانی، بازار و مشتریان و همچنین زیرساخت‌ها‌ و محصولات و خدماتش می‌شود. این لندتک در آخرین اقدام خود تصمیم گرفته به جمع حامیان رویداد لندتک ایران بپیوندد. کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار قرار است رویداد لندتک ایران را هفدهم و هجدهم مردادماه ۱۴۰۳ در سالن ضرغام با حضور بیش از هزار مهمان،‌ پنجاه سخنران و تولید بیش از بیست ساعت محتوای تخصصی برگزار کند و این رویداد، بزرگ‌ترین دورهمی صنعت مالی و لندتک کشور باشد. دیجی‌پی هم تصمیم گرفته در این مسیر همراه راه‌کار باشد و در توسعه آگاهی و سواد عمومی درباره لندتک‌ها و افزایش هم‌افزایی و تعامل هرچه بیشتر آنها برای حل چالش‌هایی که دارند،‌ شریک باشد. به همین منظور، به سراغ مهدی گرکانی، معاون محصول دیجی‌پی، رفتیم و با او درباره عملکرد این شرکت در دو سال گذشته،‌ چالش‌ها و وضعیت لندتک‌ها و نقشی که این رویداد در توسعه اکوسیستم آنها دارد، گفت‌و‌گو کردیم.
ماه قبل در تاریخ 1403/05/16 منتشر شده است.
0 بـار بازدید شده
... بیشتر