خلق برند واحد براى سازمانهاى رقيب با هدف كاهش هزينه هاى سربار
72 بار بازدید -
2 سال پیش
-
نكته امشب: خلق برند واحد
نكته امشب: خلق برند واحد براى سازمانهاى رقيب با هدف كاهش هزينه هاى سربار.
در سفر هيجان انگيز صادرات و مسير تجاري سازي يك ايده ناب در كلاس جهاني، به ٧ شاخص نياز داريم كه جوان كارآفرين مي بايد هنرمندانه بر اساس ١٠ گام آموزه هاي رايگان پويش ملي صادرات، در طرح كسب و كار خود به اين ٧ شاخص توجه و آنها را عملياتي نمايد.
شاخص اول:
ایـده اي نـوآورانـه كه محصـول کـشف یـا خـلق نیــاز
و تـلاش مضاعف بـرای رفـع آن نیــاز است و يا شايد تلاش كارآفرين در جهت افـزايش بهـره وري و تغييــر سـاختــاري در يـك
روش سنتي و خلق ارزشهاي نو باشد.
شاخص دوم:
استاندارد سازی و شناسنامه دار كردن محصول و خلق مشخصه فنی جامع قابل دفاع
شاخص سوم:
پایداری کسب و کار، با تمرکز بر تجارت منصفانه، مسائل محیط زیست، دغدغه های روز مصرف کننده و سلامت جامعه در کنار رشد و توسعه اقتصادی سازمان
شاخص چهارم:
استراتژی توسعه، فراتر از برنامه های کوتاه مدت
شاخص پنجم:
تیم سازی، جداسازی مدیریت سازمان از سرمایه گذار، بـا تمرکـز بـر خـلق تیـم هـوشمنــد
شاخص ششم:
تجمیع توانمندی ها، استفاده از ظرفیت های خالی موجود و توانمندی سایر مجموعه ها
شاخص هفتم:
تمرکز بر ارزآوری و یا ممانعت از خروج ارز
در مسابقه بزرگ ميدان، ٧ سكه در اختيار دارم كه هر سكه، يك شاخص از ٧ شاخص بسيار مهم بالا براي ارزيابي يك ايده ناب در مسير تجاري سازي حرفه اي است كه بر اين اساس، زحمات عزيزانم را ارزيابي و عارضه يابي مي نمايم.
از تيم جوان و خستگي ناپذير، سختكوش و مقيّد مسابقه بزرگ ميدون صميمانه سپاسگزارم.
@meidountv
@meidoun_export
@meidoun
برنامه ميدون، ٣ شنبه و ٤ شنبه هر هفته حوالي ساعت ٢٢:١٥
با بهترين آرزوها،
محمدامين حاجكاظميان
پويش ملي صادرات
@exportcampaign
2 سال پیش
در تاریخ 1401/08/03 منتشر شده
است.
72
بـار بازدید شده