خلق برند واحد براى سازمانهاى رقيب با هدف كاهش هزينه هاى سربار

پویش ملی صادرات
پویش ملی صادرات
72 بار بازدید - 2 سال پیش - نكته امشب: خلق برند واحد
نكته امشب: خلق برند واحد براى سازمانهاى رقيب با هدف كاهش هزينه هاى سربار. در سفر هيجان انگيز صادرات و مسير تجاري سازي يك ايده ناب در كلاس جهاني، به ٧ شاخص نياز داريم كه جوان كارآفرين مي بايد هنرمندانه بر اساس ١٠ گام آموزه هاي رايگان پويش ملي صادرات، در طرح كسب و كار خود به اين ٧ شاخص توجه و آنها را عملياتي نمايد. شاخص اول: ایـده اي نـوآورانـه كه محصـول کـشف یـا خـلق نیــاز و تـلاش مضاعف بـرای رفـع آن نیــاز است و يا شايد تلاش كارآفرين در جهت افـزايش بهـره وري و تغييــر سـاختــاري در يـك روش سنتي و خلق ارزشهاي نو باشد. شاخص دوم: استاندارد سازی و شناسنامه دار كردن محصول و خلق مشخصه فنی جامع قابل دفاع شاخص سوم: پایداری کسب و کار، با تمرکز بر تجارت منصفانه، مسائل محیط زیست، دغدغه های روز مصرف کننده و سلامت جامعه در کنار رشد و توسعه اقتصادی سازمان شاخص چهارم: استراتژی توسعه، فراتر از برنامه های کوتاه مدت شاخص پنجم: تیم سازی، جداسازی مدیریت سازمان از سرمایه گذار، بـا تمرکـز بـر خـلق تیـم هـوشمنــد شاخص ششم: تجمیع توانمندی ها، استفاده از ظرفیت های خالی موجود و توانمندی سایر مجموعه ها شاخص هفتم: تمرکز بر ارزآوری و یا ممانعت از خروج ارز در مسابقه بزرگ ميدان، ٧ سكه در اختيار دارم كه هر سكه، يك شاخص از ٧ شاخص بسيار مهم بالا براي ارزيابي يك ايده ناب در مسير تجاري سازي حرفه اي است كه بر اين اساس، زحمات عزيزانم را ارزيابي و عارضه يابي مي نمايم. از تيم جوان و خستگي ناپذير، سختكوش و مقيّد مسابقه بزرگ ميدون صميمانه سپاسگزارم. @meidountv @meidoun_export @meidoun برنامه ميدون، ٣ شنبه و ٤ شنبه هر هفته حوالي ساعت ٢٢:١٥ با بهترين آرزوها، محمدامين حاج‌كاظميان پويش ملي صادرات @exportcampaign
2 سال پیش در تاریخ 1401/08/03 منتشر شده است.
72 بـار بازدید شده
... بیشتر