وبینار نقش منابع انسانی در ایجاد محیط کاری ایده آل - امیرعلی عبدالمحمدی

جهان گستر
جهان گستر
57 بار بازدید - 2 سال پیش - کارآفرینان در شروع کسب و
کارآفرینان در شروع کسب و کار معمولا موفق هستند و می‌توانند سازمان خود را با نظارت شخصی برهمه بخش‌ها کنترل کنند. اما همین مدیران موفق، در زمان توسعه سازمان دچار بحران‌هایی می‌شوند که گاهی این بحران‌ها کل سازمان را به مخاطره می‌اندازد. در این سلسله وبینارها، سعی بر این داریم که نگاه مدیران را ساختارمند و آن‌ها را در تصمیم‌گیری و نظارت بر سازمان در بخش بازاریابی و فروشو البته منابع انسانی کمک کنیم. در این وبینار با تاکید بر وجود دیدگاه فرآیند محور و با اهتمام به نقش چابکی در روابط سازمانی، قصد داریم مصادیق یک محیط کاری ایده‌آل را از منظر پرسنل و مدیران بررسی کنیم. محیط کاری ایده‌آل فارغ از ملزومات و دکوراسیون از روابط انسانی و فرآیندهای بین واحدی تشکیل شده است که سرعت نتیجه‌گیری و دستیابی به اهداف سازمان، تا حد بسیار زیادی به این محیط و علی‌الخصوص فرهنگ جاری سازمانی وابسته است. با همراهی شما در این وبینار قصد داریم بخشی از آن را بررسی نماییم.
2 سال پیش در تاریخ 1401/12/20 منتشر شده است.
57 بـار بازدید شده
... بیشتر