5. Subjectivity and Anchoring

evoteamorg
evoteamorg
24 بار بازدید - 3 سال پیش - اغلب ما هنگام تصمیم گیری
اغلب ما هنگام تصمیم گیری بسیار نامطمئن هستیم. اگر می دانستیم چه کار کنیم، هیچ تصمیمی نمی گرفتیم. اطلاعات کم یا در برخی موارد اطلاعات زیاد، باعث ایجاد عدم اطمینان می شوند. بنابراین بدون اینکه بدانیم، اغلب به دنبال سرنخ‌هایی می رویم تا عدم قطعیت خود را حل کنیم، حتی سرنخ‌هایی که ممکن است واقعاً سرنخ نباشند، یعنی اطلاعاتی که مرتبط نیستند، و حتی در برخی موارد، سرنخ‌هایی که می‌دانیم مرتبط نیستند. تقریباً مثل این است که در یک طوفان به دنبال هر پورت اطلاعاتی هستیم. anchoring به معنای تحت تأثیر قرار گرفتن از یک شماره، اسم و یا جمله در تصمیم گیری می باشد.
3 سال پیش در تاریخ 1400/08/09 منتشر شده است.
24 بـار بازدید شده
... بیشتر