خودروبر ارسلان بهترین و مطمئن ترین در حمل خودروبر بیرجند

khoodrobar
10 بار بازدید - 3 سال پیش - https://khoodrobar.ir/3-%d8%aa%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%87%d9%85-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%d8%a8%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b1%d8%ac%d9%86%d8%af-%da%86%db%8c/ خودروبر ارسلان بهترین و
https://khoodrobar.ir/3-%d8%aa%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%87%d9%85-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%d8%a8%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b1%d8%ac%d9%86%d8%af-%da%86%db%8c/ خودروبر ارسلان بهترین و مطمئن ترین در حمل خودروبر بیرجند این مقاله به اعتماد راننده به پایداری وسایل نقلیه با اندازه بزرگ در حین دویدن مستقیم می پردازد. هر چه چگالی طیف قدرت زاویه فرمان و میزان انحراف کمتر باشد، پایداری بالاتری دارد. افزایش حاصلضرب منفی نرخ انحراف با نرخ رول باعث کاهش ثبات می شود. انطباق تحت فرمان تعلیق عقب باعث افزایش پایداری می شود. انسجام بیشتر بین فرمان و سرعت انحراف، پاسخ فرمان بهتری را نشان می دهد، اما انسجام کمتر منجر به فرمان کمتر اصلاحی در حین دویدن مستقیم می شود. پاسخ‌دهی بیشتر «جریان نیروی فرمان»، از فرمان گرفته تا چرخ‌های عقب، منجر به اطمینان بیشتر در پایداری می‌شود. 9438042 مطالعه روشی برای ارزیابی جابجایی اتوبوس با اندازه‌گیری واکنش‌های فیزیولوژیکی راننده Yoshihiro Noguchi، Fumi-aki Takei، Takashi Kimura، Kenichi Furihata، Katsuya Toyofuku (Isuzu Advanced Engineering Center, 3-7apan, 37/J). انجیر، 4 جدول، 10 رج. راندن اتوبوس در بزرگراه با سرعت بالا تنش ذهنی راننده را افزایش می دهد زیرا فرض می شود وضعیت فیزیولوژیکی راننده اتوبوس تحت تأثیر رفتار اتوبوس قرار می گیرد. در این مطالعه، ما سعی کردیم تنش راننده را به عنوان تابعی از فیزیولوژی انسان-HRV کمی کنیم. به طور خاص، ما تلاش کردیم تا بفهمیم که چگونه تفاوت‌های خاصی در هندلینگ، به‌ویژه ویژگی‌های تعلیق، به تنش راننده کمک می‌کند و امکان‌سنجی ارزیابی هندلینگ یک وسیله نقلیه به‌عنوان یک سیستم انسان-ماشین را تعیین می‌کنیم. نتایج این مطالعه نشان‌دهنده تطابق معنی‌دار بین شاخص‌های HRV و ویژگی‌های تعلیق است. خودروبر بیرجند
3 سال پیش در تاریخ 1400/08/08 منتشر شده است.
10 بـار بازدید شده
... بیشتر