ایجاد کاربر جدید در لحظه ثبت درخواست در SDP

میزخدمت
میزخدمت
33 بار بازدید - 2 سال پیش - یکی از موضوعاتی که تو
یکی از موضوعاتی که تو بعضی از شرکت های خصوصی با آن مواجه هستند این است که از ServiceDesk Plus به عنوان ابزار پشتیبانی مشتریان شان استفاده بکنند و بصورت داینامیک کاربرانشان را به سیستم اضافه کنند. یعنی اگر مشتری جدیدی تماس گرفت، آن کاربر ایجاد بشود و بلافاصله برای او تیکت ثبت بکنند. برای اینکه بخواهید اینکار را انجام دهید با ما در این ویدئو همراه باشید. https://mizekhedmat.com/mag/user-req/
2 سال پیش در تاریخ 1401/02/14 منتشر شده است.
33 بـار بازدید شده
... بیشتر