نقش ارتباطات بازاریابی یا Marketing Communications در کسبوکارها
119 بار بازدید -
3 سال پیش
-
نقش ارتباطات بازاریابی یا Marketing
نقش ارتباطات بازاریابی یا Marketing Communications | گفتوگو با زرین پال
در دنیای امروز یک کسبوکار برای جذب و حفظ مشتری و حفظ یکپارچگی درون تیم به ارتباطات سریعتر و هدفمندتر نیاز دارد.
به نظر شما مسئولیت ایجاد و حفظ این ارتباط در کسب و کار چه کسی است؟
در حقیقت ارتباطات بازاریابی (MarCom) جایگاهی است که میتواند این نقش را به عهده بگیرد. با آگاهی از وظایف این نقش به راحتی میتوانید حتی در کسبوکار کوچکتان هم آن را تعریف کنید
و برای کسبوکارتان یک مزیت قوی ایجاد کنید.
گفتوگوی علیرضا کاظم زاده (مدیریت ارتباطات بازاریابی لندو و تیمچه) با زرین پال در برنامه زرین گپ
3 سال پیش
در تاریخ 1400/06/10 منتشر شده
است.
119
بـار بازدید شده