دکتر خیری-مدیریت بازاریابی پیشرفته (استراتژی های انتخاب بازار هدف سودآور و ...)
161 بار بازدید -
4 سال پیش
-
مطالب ویدئو: تعریف عام بازاریابی-مثلث
مطالب ویدئو: تعریف عام بازاریابی-مثلث ارزش-شرکت هادر دوحالت۱.گذشته و۲.حال و آینده- تغییرات تکنولوژی-جهانی شدن-استراتژی های کلان موفقیت دربازاریابی:استراتژی برتری درکیفیت یاتمایز-استراتژی خدمات- استراتژی رهبری هزینه-استراتژی برخورداری از سهم بزرگ از بازار-استراتژی همسویی با نیازمشتری-استراتزی بهسازی مستمر(توسعه محصول)-استراتژی ورود به بازارهای نوظهور-استراتژی فراتر از انتظارمشتری رفتن-سطوح بازاریابی(واکنشی، پیش بین، نیاز آفرین)-استراتژی های انتخاب بازارهدف سودآور-مراحل و فریند بازاریابی(R-STP-MM-I-C)
4 سال پیش
در تاریخ 1399/03/25 منتشر شده
است.
161
بـار بازدید شده