دوره راهکارهای ورود به بازارهای بینالمللی برای استارتاپها - بخش اول
481 بار بازدید -
2 سال پیش
-
همیشه موضوع فعالیت بینالمللی و
همیشه موضوع فعالیت بینالمللی و ورود به چنین بازارهایی برای استارتاپهای ایرانی بسیار دشوار و حتی ناممکن به نظر میرسیده است. اما واقعیت این است که راهکارهای تجربهشدهی متنوعی وجود دارد که استارتاپهای ایرانی بتوانند با یک هویت حقوقی بینالمللی و با تیم مستقر در ایران یا خارج از ایران، دست به توسعه بینالمللی بزنند.
مخاطبین این دوره مدیران عامل و همبنیانگذاران استارتاپهایی هستند که قصد دارند با هدف توسعه کسب و کار و توسعه بازار، دسترسی به سرمایه خارجی، دسترسی به افراد بینالمللی متخصص و حتی مهاجرت موسسین با جزییات روشهای ورود به بازارهای بینالمللی آشنا شوند.
این دوره توسط مجموعه Startup CEO School و با حمایت مرکز کارآفرینی شریف در اسفند ۱۴۰۱ برگزار شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با برگزارکنندگان با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.
2 سال پیش
در تاریخ 1401/12/21 منتشر شده
است.
481
بـار بازدید شده