هزینه ی سرویس های دوره ای پایین تر است یا تعمیر?؟

14 بار بازدید - 8 ماه پیش - میدونستید ۸۰٪ از تعمیرات بخاطر
میدونستید ۸۰٪ از تعمیرات بخاطر نبودن شرایط سرویس هستش . مواردی که میگم نیاز به سرویس دوره ای داره و از سرویس کار و مکانیک و تنظیم موتور کار خودتون بخواید که این سرویس ها رو انجام بدن و در صورتی که انجام ندادن ، بدونین دارن کم کاری میکنن! ️سرویس شمع و وایر شمع ️سرویس موتور ( فیلر و شیم ،بازدید تسمه ها ، جنت ها و بست ها ، لوله های رابط فیلتر هوا ، رادیاتور و پولک ها و واشر گلویی اگزوز و ‌... ️روغن موتور (انتخاب روغن مناسب با گرانروی مناسب خودرو و تعویض به موقع ) ️روغن گیربکس مناسب و تعویض به موقع ️روغن هیدرولیک متناسب خودرو ️ روغن ترمز مناسب (که میزان خرابی با دستگاه چک میشود) ️روغن دیفرانسیل ها ️روغن ترانسفرکیس و کمک گیربکس ️گریس زدن سیبک و میل گاردن و بقیه نقاط ️سرویس لنت و کالیپر ترمز(اعم از سرویس بوش های کالیپر و بازدید خارهای کفشکی کالیپر ترمز) ️سرویس والف های لاستیک و تابگیری رینگ و بالانس و بازدید باد لاستیکها ️تعویض فیلتر ها ️بازدید منجید های اگزوز ️بازدید سلامت کاتالیست ️پاکسازی دریچه ی گاز ️خستم شد بابا دو تاهم شما تک کامنتا بگید!
8 ماه پیش در تاریخ 1402/10/14 منتشر شده است.
14 بـار بازدید شده
... بیشتر