هزینه ی سرویس های دوره ای پایین تر است یا تعمیر?؟
14 بار بازدید -
8 ماه پیش
-
میدونستید ۸۰٪ از تعمیرات بخاطر
میدونستید ۸۰٪ از تعمیرات بخاطر نبودن شرایط سرویس هستش . مواردی که میگم نیاز به سرویس دوره ای داره و از سرویس کار و مکانیک و تنظیم موتور کار خودتون بخواید که این سرویس ها رو انجام بدن و در صورتی که انجام ندادن ، بدونین دارن کم کاری میکنن!
️سرویس شمع و وایر شمع
️سرویس موتور ( فیلر و شیم ،بازدید تسمه ها ، جنت ها و بست ها ، لوله های رابط فیلتر هوا ، رادیاتور و پولک ها و واشر گلویی اگزوز و ...
️روغن موتور (انتخاب روغن مناسب با گرانروی مناسب خودرو و تعویض به موقع )
️روغن گیربکس مناسب و تعویض به موقع
️روغن هیدرولیک متناسب خودرو
️ روغن ترمز مناسب (که میزان خرابی با دستگاه چک میشود)
️روغن دیفرانسیل ها
️روغن ترانسفرکیس و کمک گیربکس
️گریس زدن سیبک و میل گاردن و بقیه نقاط
️سرویس لنت و کالیپر ترمز(اعم از سرویس بوش های کالیپر و بازدید خارهای کفشکی کالیپر ترمز)
️سرویس والف های لاستیک و تابگیری رینگ و بالانس و بازدید باد لاستیکها
️تعویض فیلتر ها
️بازدید منجید های اگزوز
️بازدید سلامت کاتالیست
️پاکسازی دریچه ی گاز
️خستم شد بابا دو تاهم شما تک کامنتا بگید!
8 ماه پیش
در تاریخ 1402/10/14 منتشر شده
است.
14
بـار بازدید شده