آرکی تایپ نابودگر (Archetypal Branding)

آیدین داریان | تولید محتوا
آیدین داریان | تولید محتوا
433 بار بازدید - 7 سال پیش - برندهای نابودگر یا outlaw بزرگ
برندهای نابودگر یا outlaw بزرگ ترین وعده اشان "انقلاب" است. برندهای نابودگر خودشان را به عنوان یک چاره یا گزینه برای یک خط فکری پوزیشن می کنند. برندهای موفق نابودگر عمدتاً طرفداران دو آتیشه و مکتب طور دارند. بدترین چیز ی که ممکن است برای برندها بیفتد ، این است که کسی سهامش را بخرد یا خیلی عامه پسند شود. ین تبلیغ براساس آرکیتایپ #نابودگر ساخته شده،لیوایز خواسته زن و مرد را در کنار هم نشان دهد
7 سال پیش در تاریخ 1396/08/06 منتشر شده است.
433 بـار بازدید شده
... بیشتر