حمل اثاثیه منزل شرکت های حمل اثاثیه منزل در اصفهان

Nazmbarco
14 بار بازدید - 3 سال پیش - https://nazmbar.com/4-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%ad%d9%85%d9%84-%d8%a7%d8%ab%d8%a7%d8%ab%db%8c/ حمل اثاثیه منزل شرکت
https://nazmbar.com/4-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%ad%d9%85%d9%84-%d8%a7%d8%ab%d8%a7%d8%ab%db%8c/ حمل اثاثیه منزل شرکت های حمل اثاثیه منزل در اصفهان 16.11.1400 ارتباط با مشتری در حمل اثاثیه منزل: مجموعه‌ای از روش‌ها برای مدیریت شکایات مشتری، ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان و بهبود رضایت مشتری استفاده می‌شود. به گفته لیب و همکاران. (1993)، خدمات مشتری خوب را می توان به طور مؤثر و مؤثر از طریق یک ارائه دهنده 3PL به دست آورد، از این رو این پیشنهاد استراتژیک باید توسط فرستنده تأکید شود. انعطاف پذیری: انعطاف پذیری بر توانایی ارائه دهنده 3PL برای انطباق با تغییرات در موقعیت های تجاری تمرکز دارد. این به انعطاف پذیری در برآوردن نیازهای تحویل مشتری خاص در یک مکان مورد توافق، نحوه تحویل توافق شده و با بسته بندی سفارشی مورد توافق اشاره دارد. این نوع انعطاف‌پذیری می‌تواند بر تصمیم مشتریان برای ثبت سفارش تأثیر بگذارد و بنابراین می‌تواند در جذب و حفظ مشتریان مهم تلقی شود (نوویچ، 1990). کیفیت خدمات: توانایی ارائه دهنده 3PL برای ارائه خدمات و عملکرد با کیفیت است که ارزش بالاتری برای مشتریان ایجاد می کند (مک گینیس، 1990؛ داگرتی و همکاران، 1996). 156 R. Rajesh et al. / تحقیق حمل و نقل قسمت E 47 (2011) 149-165 توانایی برآوردن نیازهای مشتری: این معیار نشانه اختصاص منابع برای شرکت است. این منابع باید به صورت تمام وقت به کار گرفته شوند. شاخص های انتخاب شده برای خدمات مشتری، منابع انسانی مدیریت شده به صورت ماهانه/ساعتی و تعداد کامیون های اختصاص داده شده به شرکت است. رابطه خوب بین ارسال کنندگان و ارائه دهندگان 3PL باعث افزایش بهره وری می شود که به نوبه خود منجر به افزایش سود بیشتر و رضایت مشتری می شود. فن آوری های پیشرفته مانند تبادل الکترونیکی داده ها (EDI)، شناسایی فرکانس رادیویی (RFID)، دستگاه های ردیابی و ردیابی مورد استفاده توسط ارائه دهندگان حمل اثاثیه منزل آنها را پاسخگو می کند (رحمان، 2004)، و از این رو منجر به ارائه خدمات بهتر به مشتریان می شود.
3 سال پیش در تاریخ 1400/11/16 منتشر شده است.
14 بـار بازدید شده
... بیشتر