شاخص خالص توصیه|NPS

محسن ربانی _ کار آفرین
محسن ربانی _ کار آفرین
13 بار بازدید - 2 سال پیش - https://mohsenrabbani.ir/ مشتریان شما چقدر برای
https://mohsenrabbani.ir/ مشتریان شما چقدر برای شما تبلیغ می کنند؟ . . مشتریان شما چه میزان به شما وفادارند و شما رو به دیگران توصیه می کنند ؟ . . جواب این سوال رو میتونیم با اندازه گیری یک شاخص ساده پاسخ بدیم . nps که شاخص خالص ترویج کنندگان نام داره ، یکی از شاخص های کلیدی عملکرد هست که ضمن سادگی به شما اطلاعات خوبی در مورد روند و رشد کسب و کارتون میده. دوستان من ! حداقل یک بار هم که شده در هر سال این شاخص رو ارزیابی کنید . بررسی نتایج اون به شما برای اخذ تصمیمات کلیدی بهتر در جهت رشد کارتون ، کمک زیادی می کنه . . . راستی شما به ما در این پیج از یک تا ده چه نمره ای می دید؟ . منتظر شنیدن نظرات تون هستم .
2 سال پیش در تاریخ 1401/11/04 منتشر شده است.
13 بـار بازدید شده
... بیشتر