بازاریابی کارآفرینانه در شرکت های متوسط و کوچک

3 بار بازدید - 2 ماه پیش - عملکرد: عبارت است از عملکرد
عملکرد: عبارت است از عملکرد محصول از لحاظ معیارهایی همچون سرعت، دقت بالا و خطای پایین در سطح بالاترین استانداردها باشد. قابلیت اطمینان: عبارت است از عملکرد عالی یك محصول برای یك دوره زمانی مشخص تحت شرایط استفاده از پیش اعلام شده. بی عیب بودن: عبارت است از مطابقت داشتن ویژگی های عملیاتی محصول با استانداردهای تعیین شده. قابلیت سرویس دهی: عبارت است از شایستگی و توانمندی شرکت جهت ارائه خدمات کمك و تعمیر ارائه شده به مشتری در صورت نیاز، بطور سریع و با کیفیت با هزینه منصفانه. دوام: عبارت است از طول عمر محصول. طول استفاده از محصول تا زوال کامل آن، که هر چه بیشتر باشد بهتر است. قابلیت تضمین: عبارت است از توانایی شرکت برای ایجاد و حفظ استانداردهای کیفیت و اعتبار در محصولات و خدمات خود. قیمت ادراک شده: عبارت است از منصفانه بودن قیمت از منظر مشتری در مقایسه کیفیت- قیمت ویژگی های برتر محصول: عبارت است از اینکه محصول تا چه حد در مقایسه با محصولات مشابه رقبا نوآورانه می باشد. برند شرکت: عبارت است از اینکه شرکت تا چه حد در برندسازی قوی عمل کرده است و برند شرکت تا چه حد برای مشتری شناخته شده است. تصویر شرکت: بطور کلی چه تصویری از شرکت در ذهن مشتری وجود دارد.
2 ماه پیش در تاریخ 1403/05/07 منتشر شده است.
3 بـار بازدید شده
... بیشتر