بازاریابی کارآفرینانه در شرکت های متوسط و کوچک
3 بار بازدید -
2 ماه پیش
-
عملکرد: عبارت است از عملکرد
عملکرد: عبارت است از عملکرد محصول از لحاظ معیارهایی همچون سرعت، دقت بالا و خطای پایین در سطح بالاترین استانداردها باشد.
قابلیت اطمینان: عبارت است از عملکرد عالی یك محصول برای یك دوره زمانی مشخص تحت شرایط استفاده از پیش اعلام شده.
بی عیب بودن: عبارت است از مطابقت داشتن ویژگی های عملیاتی محصول با استانداردهای تعیین شده.
قابلیت سرویس دهی: عبارت است از شایستگی و توانمندی شرکت جهت ارائه خدمات کمك و تعمیر ارائه شده به مشتری در صورت نیاز، بطور سریع و با کیفیت با هزینه منصفانه.
دوام: عبارت است از طول عمر محصول. طول استفاده از محصول تا زوال کامل آن، که هر چه بیشتر باشد بهتر است.
قابلیت تضمین: عبارت است از توانایی شرکت برای ایجاد و حفظ استانداردهای کیفیت و اعتبار در محصولات و خدمات خود.
قیمت ادراک شده: عبارت است از منصفانه بودن قیمت از منظر مشتری در مقایسه کیفیت- قیمت
ویژگی های برتر محصول: عبارت است از اینکه محصول تا چه حد در مقایسه با محصولات مشابه رقبا نوآورانه می باشد.
برند شرکت: عبارت است از اینکه شرکت تا چه حد در برندسازی قوی عمل کرده است و برند شرکت تا چه حد برای مشتری شناخته شده است.
تصویر شرکت: بطور کلی چه تصویری از شرکت در ذهن مشتری وجود دارد.
2 ماه پیش
در تاریخ 1403/05/07 منتشر شده
است.
3
بـار بازدید شده