ویدئو آژانس خلاقیت نهاکی برای کمپین تاک تابستان 1402

29 بار بازدید - 3 ماه پیش - «تاک» مقام دوم فروش بین
«تاک» مقام دوم فروش بین محصولات «بهنوش» را دارد و مثل «دلستر» در تعریف محصول و نیاز مشتری، همواره پیشرو بوده است. اگر بخواهیم این محصول در دنیای ارتباطی بهنوش نقشی منحصربه‌فرد بازی کند، چه باید کرد؟ همه نوشیدنی‌های بهنوش بهانه‌هایی برای دورهمی هستند اما در بین این محصولات، تاک طبیعی‌تر و خالص‌‍تر است و نوع شیشه‌هایش با کرشمه‌ای که دارد، احساس لذت و شیطنت بیشتری را به نمایش می‌گذارد. «ناکجا»، کانسپت خلاق پیشنهادی بر اساس استراتژی ارتباطی تاک است. وقتی با کسی که دوستی جانانه داری، مشغول گفت‌و‌گو هستی، زمان و مکان گم می‌شود، یا به عبارتی فراتر از زمان و مکان سیر می‌کنی تجربه‌ای خاص و به یادماندنی ثبت می‌شود. این کانسپت، طرح‌مایه عمومی ارتباطات تاک خواهد بود. مخاطب برند کسی است که می‌خواهد با محبوب خود در بی‌زمانی و بی‌مکانی لذت ببرد و این لذت ادامه داشته باشد. می‌خواهد از این تجربه حرف بزند، می‌خواهد تکرارش کند. تاک اگرچه راهنمایی است از دل فرهنگ اصیل و با قدمت، در عین حال پاسخگوی جوانِ با نگاه و انگیزه امروز است. گویی تاک از بین میوه‌های انبوه بهشتی مثل نور در زمان سفر کرده است. در این طرح که با تکنیک فوتومونتاژ و در فضایی سورئال پیاده شده، حس طبیعی و واقعی بودن در عین گازدار و لذت‌بخش بودن تداعی می‌شود. «پر از میوه، پر از گاز»
3 ماه پیش در تاریخ 1403/04/16 منتشر شده است.
29 بـار بازدید شده
... بیشتر