داستان برند ROAD M

u_14289767
4 بار بازدید - پارسال - داستان برند ROAD MLM ROAD
داستان برند ROAD MLM ROAD به عنوان مسیر، راه، طریقت، انتخاب شد ام ال ام مخفف multilevel marketing یا بازار یابی چند سطحی است لوگو سازمان بیانگر تسلط سه ضلع یک مثلث متساوی الاضلاع بر مسیر است طول همه اضلاع با همدیگر برابر است. همچنین در یک مثلث با اضلاع برابر با همدیگر زاویه برابر می ‌سازند. برای حفظ این مثلث ناچار به این هستند که به اندازه هم رشد کنند. زاویه های مساوی 60 درجه آن بیانگر تقارن هم اندازه و هم قد بودن است. و تقاطع هر ضلع با ضلع دیگر بیانگر ارتباط مستقیم با ضلع دیگر است که اگر زاویه آن رعایت نشود هیچ وقت مثلث متوازی الاضلاع شکل نمیگیرد و اگر طول یک ضلع کوتاه تر یا بلندتر گردد قاعده دچار اشکال است. تلاقی ضلع بالا مصرف کننده است تلاقی ضلع راست مجموعه بازار یابی شبکه ای که شامل کارخانه و شرکت است و تلاقی ضلع چپ بازاریابان است در حقیقت رابطه ای در این بین است که تغییر هر ضلع آن رابطه را مشکل دار می کند. در بین مثلث پله های موفقیتی است با این مزموم که 21 پله تا موفقیت فاصله است و اگر این 21 پله طی گردد به موفقیت رسیده ایم. پله های موفقیت 1- آگاهی 2- سئوال 3- پذیرش 4- آموزش گرفتن 5- هدف گزاری 6- نشاط جسمی و روحی 7- ارتباط گرفتن 8- همدل شدن 9- تیم ساختن 10- آموزش دادن 11- پذیرش مسئولیت سازمان 12- استراتژی ساختن 13- سازمان چیدن 14- رد شدن از پل ترس 15- بررسی مجدد مسیر 16- آموزش گرفتن 17- نشاط روحی یافتن 18- رهبریت ساختن 19- مقبولیت گرفتن 20- محبوب شدن 21- توانگری کردن
پارسال در تاریخ 1402/03/21 منتشر شده است.
4 بـار بازدید شده
... بیشتر