بهینه سازی در ساخت بازی با Unity3D

OZEIN
1.4 هزار بار بازدید - 12 سال پیش - شاید بهینه سازی را بتوان
شاید بهینه سازی را بتوان در مراحل طراحی یک بازی مهم ترین موضوع دانست؛ موضوعی که متاسفانه مورد توجه خیلی از دوستان بازی ساز مخصوصا در ایران قرار نمی گیرد. بهینه سازی در ساخت یک بازی را می توان مراحلی تعریف کرد که در آن بازی ساز با بررسی مصرف پردازنده، رم و گرافیک در قسمت های مختلف بازی به متعادل سازی بازی از نظر مصرف منابع می پردازد تا مشکلاتی اعم از افت سرعت و یا افت فریم در طول بازی رخ ندهد. ویدیویی که برای شما آماده شده است، یکی از قسمت های مجموعه ی آموزشی بزرگ یونیتی محسوب می شود که به صورت رایگان در اخت
12 سال پیش در تاریخ 1391/11/04 منتشر شده است.
1,438 بـار بازدید شده
... بیشتر