علی خراسانی؛ یک یزدی کوشا در صنعت تصفیه آب
64 بار بازدید -
3 سال پیش
-
علی خراسانی، تولیدکننده دستگاه تصفیه
علی خراسانی، تولیدکننده دستگاه تصفیه آب از آن یزدیهای سختکوش است؛ که هیچ مانعی باعث نمیشود تا گوشهای بنشینند و دست روی دست بگذارند. او، که البته خیلی اتفاقی وارد این کار شده، ولی با جدیت تمام در اینجا مانده است؛ چرا که میداند آینده، به این کسب و کار نیاز دارد؛ چرا که آب کم است و تنشهای آبی در راهاند و برخی از آنها نیز شروع شدهاند.
او کارش را از شانزده سال پیش شروع کرده است. حالا هم اعتبار زیادی در کارش پیدا کرده. از نوجوانی تابستانها سر کار میرفت و تراشکاری و ... میکرد. حالا او و تیماش را صدا میکنند تا در محلهای در نظر گرفته شده، طراحی سیستمهای تصفیه آب سنگین و نیمهسنگین را انجام داده و اجرا کنند؛ تیمی که حالا 10 نفره است و اعتبار خوبی به دست آورده است.
جالب اینکه دستگاههای آنها سر از افغانستان و قزاقستان و آذربایجان و افغانستان هم درآورده و مورد استقبال قرار گرفته است. او البته میخواهد که کارش را گسترش بدهد و در این زمینه نیز، همه تلاشهایش را دارد انجام میدهد.
خراسانی به خوبی میداند که دست روی چه نیازی گذاشته و کارش تعطیلی ندارد و تا همیشه ادامه خواهد داشت.
.........................................................................................................
درباره موسسه تبلیغاتی و تحقیقاتی ایده بیشتر بدانید!www.mrioi.com
شرکت های تبلیغاتی و تحقیقاتی زیادی در ایران فعال هستند؛ اما کمتر شرکت تبلیغاتی را در ایران می توان یافت که در عرصه بین المللی فعال باشد؛ با توجه به سوابق درخشان تیم موسسه تبلیغاتی و تحقیقاتی ایده در کشورهای عراق، ازبکستان، کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای آسیای مرکزی و CIS و همچنین بعضی از کشورهای آفریقایی، می توانیم به عنوان یک مشاور و یا شرکت تبلیغاتی در کنار تیم تبلیغاتی شما باشیم. ما در حال همکاری با شرکت های تبلیغاتی داخل کشور نیز هستیم و از این جهت توانایی اجرای هر نوع کمپین تبلیغاتی در موسسه تبلیغاتی و تحقیقاتی ایده وجود دارد. یکی از معظلات شرکت های تبلیغاتی و یا کانون تبلیغاتی های داخل کشور نداشتن ارتباط قوی با کشورهای همسایه برای اجرای کمپین های تبلیغاتی در بازارهای هدف صادراتی است.
تمرکز اصلی موسسه تبلیغاتی و تحقیقاتی ایده روی دو ستون اصلی تبلیغات و تحقیقات بازاریابی است؛ دو رکن مهم در بازاریابی و فروش، شناخت دقیق از بازار هدف چه در ابعاد داخلی و یا صادراتی است. با توجه به حجم بالای صادرات ایران به کشورهای عراق، افغانستان و سایر کشورهای همسایه شمالی و جنوبی کشور عزیزمان، در طول 7 سال گذشته تمرکز خود را روی این بازارهای هدف خارجی گذاشته ایم؛ از این جهت با عنایت و لطف پروردگار متعال توانسته ایم در عراق و ازبکستان دفتر دائم داشته باشیم و در 12 کشور دیگر در قالب همکاری مشترک با شرکای تجاری خود همکاری می کنیم. شما در موسسه تبلیغاتی و تحقیقاتی ایده از ما تبلیغات، تحقیقات بازاریابی، بازاریابی و فروش صادراتی را بخواهید!
توضیحات بالا به این معنی نیست که ما در موسسه تبلیغاتی و تحقیقاتی ایده از بازار داخل غافل بوده ایم؛ به لطف همکاری و همراهی دوستان خوبمان در شرکت های تبلیغاتی و کانون تبلیغاتی های فعال در سراسر کشور در این سال ها توانسته ایم در عرصه های مختلف تبلیغاتی، پروژه های قوی را از شبکه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش کنیم؛ آن چیزی که موسسه تبلیغاتی و تحقیقاتی ایده را با سایر شرکت های تبلیغاتی و کانون تبلیغاتی های کشور متفاوت می کند این است که ما خدمات تبلیغاتی را در کنار تحقیقات بازاریابی ارائه می دهیم! ما به این قائل هستیم تبلیغات بدون تحقیقات بازار بی معنی است و باید قبل و بعد از اجرای کمپین تبلیغاتی حتما بازار هدف خود را پایش و آمایش کنیم تا ببینم میزان آگهی از برند(Brand Awareness) ما چقدر تغییر کرده است. البته این فقط یکی از شاخص هایی است که باید هر شرکت تبلیغاتی آن را پایش کند و اساساً مولفه های اثر گذار زیادی است که باید برای برند مورد نظر رصد و پایش شود تا کمپین اثر گذار باشد! خلاصه راحتتون کنیم حرف های زیادی برای گفتین داریم! کافی است با ما تماس بگیرید تا متوجه بشین؛ منتظر تماس هاتون هستیم. (:
موسسه تبلیغاتی و تحقیقاتی ایده: www.mrioi.com
3 سال پیش
در تاریخ 1400/08/25 منتشر شده
است.
64
بـار بازدید شده