۵ مرحله تا ارسال صورتحساب به سامانه مودیان

حسابگر۳
حسابگر۳
98 بار بازدید - پارسال - نحوه ارسال صورتحساب الکترونیکی باید
نحوه ارسال صورتحساب الکترونیکی باید در 9 مرحله که شامل 1: ثبت نام نظام مالیاتی 2: تهیه پایانه‌های فروشگاهی 3: دریافت امضا الکترونیکی از مراکز مربوطه 4: گرفتن شناسه یکتا 5: ثبت مشخصات صورتحساب در پایانه 6: شناسه کالا 7: تهیه فهرست شناسه 8: صدور صورتحساب از طریق پایانه 9: ثبت و ارسال صورتحساب، می‌باشد انجام شود. مودیان می‌توانند تمام امور مالیاتی خودشان را به شخص دیگری که تجربه دارد و در حوزه مالیاتی، کارشناس و کاربلد است بسپارند. سامانه صورتحساب الکترونیکی فرداد، تجربه چندین ساله در این خصوص دارد و می‌تواند همراه مودیان باشد. و صورتحساب الکترونیکی موسسه را به صورت مستقیم و بدون واسطه ارسال نماید. سامانه صورتحساب الکترونیکی فرداد، با توجه به خواسته‌های شما و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای تا انتهای مسیر در کنار شماست تا امور مالیاتی شما را به نحو احسن انجام دهد. برای ثبت نام رایگان در سامانه مودیان فرداد روی لینک زیر کلیک کنید: https://www.fardadgroup.com/taxpayer-cloud/ تنضیمات پروفایل:۳:۰۷ تنظیمات توکن۳:۵۰
پارسال در تاریخ 1402/07/01 منتشر شده است.
98 بـار بازدید شده
... بیشتر