زنجیره سودآوری خدمات چیست؟

دفتر استراتژی شریف
دفتر استراتژی شریف
25 بار بازدید - پارسال - زنجیره سودآوری خدمات بیان می
زنجیره سودآوری خدمات بیان می کند که اگر کیفیت خدمات داخلی شرکت در حد مطلوبی باشد، موجب رضایت کارکنان از کار که انجام می دهند خواهد شد و این بدین معنی خواهد بود که کارکنان خدمات مناسبتری به مشتریان ارائه خواهند داد. رضایت کارکنان موجب حفظ و بالارفتن بهره وری کارکنان شده و موجب می شود تا ارزشی که به مشتریان ارائه می شود بالاتر رفته و ارائه خدمات بیرونی افزایش خواهد یافت. درست زمانی که ارزش برای مشتری افزایش می یابد، به دنبال خود رضایت مشتری را به وجود آورده و به احتمال زیاد منجر به وفاداری مشتری خواهد شد. بیشتر بخوانید: زنجیره سودآوری خدمات https://sharifstrategy.org/service-profit-chain/
پارسال در تاریخ 1402/03/20 منتشر شده است.
25 بـار بازدید شده
... بیشتر