Project Lavina | SIGGRAPH 2019

a.shafiee.tehran
a.shafiee.tehran
42 بار بازدید - 5 سال پیش - در پروژه لاوینا از الگوریتم
در پروژه لاوینا از الگوریتم raytrace به صورت 100 دردصد برای ساخت real time استفاده شده است این ویژگی و دیگر ویژگی های لیست شده زیر که در پروژه لاوینا استفاده شده است به زودی در نسخ آینده ویری نکست عرضه میشود و فعلا در نمایشگاه سیگراف 2019 برای عموم به نمایش در آمد. Animation support / Multiple RTX card support / Enhanced camera controls / A new noise algorithm Collision detection / Material swapping / LUT additions / Scene merging / Interactive depth of field
5 سال پیش در تاریخ 1398/06/27 منتشر شده است.
42 بـار بازدید شده
... بیشتر