شیوه ارزش یابی پیشرفت تحصیلی
451 بار بازدید -
6 سال پیش
-
نهج القرآن ابتدايي/ شیوه ارزش
نهج القرآن ابتدايي/ شیوه ارزش یابی پیشرفت تحصیلی / مدرس : رضا نباتی ( از مؤلفین كتاب های درسی قرآن ) / اهداف و ارزشیابی دو كفه ترازوی یك طراحی آموزشی است. اهداف یك برنامه درسی زمانی موفق ارزیابی می شود كه مخاطبان بتوانند در عمل یادگیری و در پایان هر مرحله از تدریس معلم به آن ها دست یابند. و زمینه را برای طرح دروس و اهداف بعدی آماده كنند. سخت گیری و سهل انگاری در این بخش می تواند به شگست یك برنامه درسی بیانجامد. http://quran-edu.blogfa.com
6 سال پیش
در تاریخ 1397/07/03 منتشر شده
است.
451
بـار بازدید شده