استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای استارتاپ ها | ویدئو دوم
595 بار بازدید -
6 سال پیش
-
آنچه در این ویدئو خواهید
آنچه در این ویدئو خواهید آموخت:
1. شاخص های جذابیت سایت برای مخاطبان چه مواردی هستند؟
2. تعریف شاخص های Bounce rate - Time on Site - Pageview چیست؟
3. این شاخص ها چه تاثیری بر جایگاه سایت در نتایج موتورهای جست و جو دارند؟
برای دیدن ادامه آموزش های استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای استارتاپ ها به سایت سجاد احمدی مراجعه کنید: http://sajadahmadi.com/
6 سال پیش
در تاریخ 1397/02/01 منتشر شده
است.
595
بـار بازدید شده