سرویس ناهار و شام تابستانه هواپیمایی ماهان متاثر از اپیدمی

Alireza.Akhlaghi.Official
Alireza.Akhlaghi.Official
420 بار بازدید - 4 سال پیش - بنا بر دستور العمل های
بنا بر دستور العمل های داخلی و فرودگاه های خارجی، سرویس های غذایی می بایست به لحاظ بسته بندی و نحوه ارائه، در دوره کرونا تغییرات زیادی می کردند. این قاعده در مورد تمام شرکت های هواپیمایی صدق می کرد. هواپیمایی ماهان هم که به دلیل ارائه سرویس های متنوع و خوشمزه، شناخته شده است، از این قاعده مستثنی نبود. به همین دلیل مجبور به تغییر سایکل سرویس بود. این مدل سرویس و نحوه ارائه آن به صورت موقتی بود و در فصل جاری تغییر کرد.
4 سال پیش در تاریخ 1399/09/08 منتشر شده است.
420 بـار بازدید شده
... بیشتر