تغییرات سداد از زبان موسی حاجت‌پور، مدیر مرکز تماس و رضایت مشتری

پرداخت الکترونیک سداد
پرداخت الکترونیک سداد
108 بار بازدید - 12 ماه پیش - #سداد در مسیر پیشرفت مسیری
#سداد در مسیر پیشرفت مسیری که سداد امروز در آن قرار گرفته حاصل ماه‌ها تلاش و هم‌فکری بخش‌های مختلف است. این مسیر هموار و بدون ‌چالش نبوده، اما تیم سداد با هم‌دلی و ایمان به قدرت تغییر توانست راه آغاز شده را به‌درستی ادامه دهد تا تجربه بهتری برای سهام‌داران، کارکنان و مشتریانش به ارمغان آورد. داستان تغییرات سداد را از زبان موسی حاجت‌پور، مدیر مرکز تماس و رضایت مشتری بشنوید.
12 ماه پیش در تاریخ 1402/06/18 منتشر شده است.
108 بـار بازدید شده
... بیشتر