آرکی تایپ جنگجو یا قهرمان (Archetypal Branding)

آیدین داریان | تولید محتوا
آیدین داریان | تولید محتوا
252 بار بازدید - 7 سال پیش - کمپین برند FedEx پیام این
کمپین برند FedEx پیام این کمپین برای افرادی که فیلم Cast Away رو دیده باشند کاملا مشخص است.(یا کتاب رابینسون کروزو) فردی که برای ماموریت زنده مانده باشد یک جنگجو است. مشتری های "جنگجو" کیفیت و کارایی محصولات را گرامی می دارند. آنها دوست دارند که برای انتخاب هایشان اهمیت قائل شوند و آنها را مهم تر از دیگران قلمداد کنند. نویسنده : آیدین داریان
7 سال پیش در تاریخ 1396/08/02 منتشر شده است.
252 بـار بازدید شده
... بیشتر