آرکی تایپ جنگجو یا قهرمان (Archetypal Branding)
252 بار بازدید -
7 سال پیش
-
کمپین برند FedEx
پیام این
کمپین برند FedEx
پیام این کمپین برای افرادی که فیلم Cast Away رو دیده باشند کاملا مشخص است.(یا کتاب رابینسون کروزو)
فردی که برای ماموریت زنده مانده باشد یک جنگجو است.
مشتری های "جنگجو" کیفیت و کارایی محصولات را گرامی می دارند. آنها دوست دارند که برای انتخاب هایشان اهمیت قائل شوند و آنها را مهم تر از دیگران قلمداد کنند.
نویسنده : آیدین داریان
7 سال پیش
در تاریخ 1396/08/02 منتشر شده
است.
252
بـار بازدید شده