بازاریابی و تمایل به خرید Propensity to Purchase در SPSS
139 بار بازدید -
3 سال پیش
-
شماره تماس و پیام 09128186605
شماره تماس و پیام 09128186605
دریافت آموزش کامل در لینک https://graphpad.ir/direct-marketing-spss-propensity-to-purchase/ سایت گراف پد
روش تمایل به خرید Propensity to Purchase از نتایج یک پست آزمایشی یا کمپین قبلی برای ایجاد نمره یا اصطلاحاً Score استفاده میکند. نمرات نشان میدهند که کدام فرد بیشترین احتمال پاسخ مثبت و خرید را دارد. فیلد Response نشان میدهد که چه کسی به ایمیل آزمایشی یا کمپین قبلی پاسخ داده است. فیلدهای Propensity ویژگیهایی هستند که میخواهید از آنها برای پیشبینی احتمال پاسخ مثبت در افراد دیگر استفاده کنید. خوب است در همین جا بدانیم که ما در تحلیل Propensity to Purchase با یک مدل رگرسیون لجستیک باینری روبهرو هستیم.
3 سال پیش
در تاریخ 1400/11/23 منتشر شده
است.
139
بـار بازدید شده