بازاریابی خودمانی بخش ششم کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر، مدرس جناب ذکایی

دیتابیترید
دیتابیترید
33 بار بازدید - 5 ماه پیش - بازاریابی علم اقدامات هوشمندانه برای
بازاریابی علم اقدامات هوشمندانه برای رسیدن به رضایت مشتریان است. در این ویدئو من به سراغ مفهوم مهم «بازار هدف» رفتم. بازار هدف نقش مهمی را در شکل گیری تفکرات، اقدامات و برنامه ریزی‌های ما در زمینه بازاریابی دارد. در ویدئوهای قبلی ما با برخی از مفاهیم بازار و بازاریابی آشنا شدیم، اما مفهوم «بازار هدف یا Target market» به نوعی نقطه عطف این تفکرات محسوب می‌شود. با درک مفهوم بازار هدف ما می‌توانیم ساختار فکری خودمان در زمینه بازاریابی و برنامه ریزی‌های بازاریابی را ایجاد کنید. در این ویدئو قدم به قدم مفهوم بازار هدف را درک می‌کنید و می‌بینید که بازار هدف چطور به شکل‌گیری اندیشه‌های ما کمک می‌کند. در بخش بعدی مفهوم موقعیت‌یابی یا Positioning را درک می‌کنیم. این مفهوم به ما می‌گوید که ما چطور در یک بازار وارد می‌شویم و وظیفه ما در ورود به بازارهایی که در ان فعالیت می‌کنیم چیست. مفهوم موقعیت‌یابی بر اساس مفهوم پیشنهاد بازار شکل می‌گیرد و که یک ابزار بسیار مهم در نفوذ به بازارها به حساب می‌آید. در گام سوم این ویدئو ما به سراغ مبحث بخش بندی یا Segmentation رفتیم، این مبحث به ما می‌گوید که چطور باید در بازارها به تقسیم بندی مشتریان هدف بپردازیم. در نهایت ما دو مفهوم برند و پیشنهاد را بررسی می‌کنیم. این دو مفهوم کار نفوذ به بازار ما را به اتمام می‌رسانند و در نهایت ما می‌توانیم در بازارهای هدف خودمان وارد شده، نفوذ کرده، جایگاه خودمان را به دست بیاوریم و در نهایت به ذهن و دل مشتریان رخنه کنیم و یک موقعیت پایدار داشته باشیم. مثل همیشه خوشحال می‌شوم اگر که با ارائه پیشنهادها و انتقادات خودتان من را در ارائه ویدئوهای بهتر یاری کنید. برای دسترسی به اینجانب و سفارش پروژه‌های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ و نیز خدمات مشاوره در این زمینه‌ها، نیز می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید: - شماره تماس (فعال در تلگرام، واتساپ و ایتا): 09362473855 - وب سایت: brandanegar.com کانال‌های در سایر شبکه‌های اجتماعی، نام کاربری: Brandanegar و هشتگ برندانگار شابک کتاب: ISBN 13: 978-0-13-210292-6، ISBN 10: 0-13-210292-7 نام کتاب: Marketing management/Philip Kotler, Kevin Lane Keller. — 14th ed. انتشارات: Pearson
5 ماه پیش در تاریخ 1403/02/16 منتشر شده است.
33 بـار بازدید شده
... بیشتر