مصاحبه با قائم مقام مدیرعامل شرکت دینو موتور
169 بار بازدید -
2 سال پیش
-
امروزه یکی از مهمترین شاخص
امروزه یکی از مهمترین شاخص های سنجش موفقیت کسب و کارها، «شاخص رضایت مشتریان» است. رضایتمندی مشتریان، بازگوکننده میزان کیفیت محصول، میزان کیفیت خدمات پس از فروش، میزان همراهی کسب و کار با مشتریان و بسیاری از موضوعات پراهمیت خواهد بود.
شرکت دینو موتور به عنوان یکی از قطب های اصلی تولید انواع موتورسیکلت در ایران، در فاز توسعه کسب و کار خود، لزوم استفاده از سیستم های یکپارچه را حس نمود و در این راستا تصمیم به استفاده از راهکارهای یکپارچه شماران گرفت.
در ادامه داستان موفقیت شرکت دینوموتور را در مصاحبه با جناب آقای علایی قائم مقام مدیرعامل دینوموتور می بینیم
2 سال پیش
در تاریخ 1401/12/09 منتشر شده
است.
169
بـار بازدید شده