اهمیت صدا در تولید محتوا
22 بار بازدید -
2 سال پیش
-
صدا معمولاً تو ویدئوها مظلوم
صدا معمولاً تو ویدئوها مظلوم واقع میشه و بی شک صدای بی کیفیت مستقیم روی مخاطب تاثیر منفی میذاره و هرچقدر هم مطلب یا محصولتون خوب و قوی باشه رضایت بیننده رو کسب نمی کنه!!!
امروزه کیفیت محتوای شما با سایر رقباتون توسط مخاطبها مقایسه و آنالیز میشه و محتوای خوب و ضعیف در اولین نگاه با فاکتور صدا از هم تفکیک میشن.
پس صدا رو جدی بگیرید و اگه تا الان میکروفون تهیه نکردید حتماً اقدام کنید.
توجه داشته باشید در قدم اول نیاز به تهیه میکروفونهای حرفه ای و گران قیمت نیست!
اگه ابزار تولید محتوا یا نرم افزاری دوست دارید یاد بگیرید حتما برامون کامنت کنید که در موردش براتون آموزش های مفید تهیه کنیم .
2 سال پیش
در تاریخ 1401/08/10 منتشر شده
است.
22
بـار بازدید شده