کارگاه CRM و استراتژی حفظ و ارتقای مشتریان - قسمت #دوم

52 بار بازدید - 2 سال پیش - چرا باید در یک سازمان
چرا باید در یک سازمان از CRM استفاده نمود؟ تاثیر این نرم افزار و فرآیند آن در ارتقای مشتریان و بهره‌وری سازمان چیست؟ تفاوت CRM و CEM چیست؟ بررسی پنج فرآیند اصلی CRM در این کارگاه بررسی شده است. و اینکه هرکدام را چگونه و با چه متریک‌هایی می‌توان کنترل و بررسی نمود. برسی ویژگی‌های کلیدی CRM مورد توجه قرار گرفته و انواع نرم فرآیند CRM در یک سازمان اشاره شده است. برخی از ویژگی‌های کلید مانند: - مدیریت لیست مخاطبان؛ - ایجاد جریان‌های کاری اتوماتیک؛ - آنالیز مشتریان و رفتار آنها؛ در این کارگاه مورت توجه بیشتری قرار گرفته است. برای ارتباط با ما می‌توانید کانال تلگرام ما را به آدرس: https://t.me/dehbancrm دنبال نمایید و از رویدادهای بعدی و تازه‌های «سی آر ام دهبان» مطلع شوید.
2 سال پیش در تاریخ 1401/11/12 منتشر شده است.
52 بـار بازدید شده
... بیشتر