کارگاه CRM و استراتژی حفظ و ارتقای مشتریان - قسمت #دوم
52 بار بازدید -
2 سال پیش
-
چرا باید در یک سازمان
چرا باید در یک سازمان از CRM استفاده نمود؟
تاثیر این نرم افزار و فرآیند آن در ارتقای مشتریان و بهرهوری سازمان چیست؟
تفاوت CRM و CEM چیست؟
بررسی پنج فرآیند اصلی CRM در این کارگاه بررسی شده است. و اینکه هرکدام را چگونه و با چه متریکهایی میتوان کنترل و بررسی نمود.
برسی ویژگیهای کلیدی CRM مورد توجه قرار گرفته و انواع نرم فرآیند CRM در یک سازمان اشاره شده است.
برخی از ویژگیهای کلید مانند:
- مدیریت لیست مخاطبان؛
- ایجاد جریانهای کاری اتوماتیک؛
- آنالیز مشتریان و رفتار آنها؛
در این کارگاه مورت توجه بیشتری قرار گرفته است.
برای ارتباط با ما میتوانید کانال تلگرام ما را به آدرس:
https://t.me/dehbancrm
دنبال نمایید و از رویدادهای بعدی و تازههای «سی آر ام دهبان» مطلع شوید.
2 سال پیش
در تاریخ 1401/11/12 منتشر شده
است.
52
بـار بازدید شده