آموزش نحوه ایجاد تیکت پشتیبانی

AlsatPardakht
AlsatPardakht
29 بار بازدید - 3 سال پیش - #پذیرندگان و #کاربران محترم اگر
#پذیرندگان و #کاربران محترم اگر چنانچه وقت کافی برای تماس از طریق تلفن‌های پشتیبانی نداشتید و یا در وقت اداری مشکل شما رفع نشده باشد، می‌توانید مورد فنی و یا تقاضای خود را از طریق تیکت به اطلاع ما برسانید تا در اسرع وقت توسط تیم فنی بررسی و نسبت به رفع آن اقدام گردد. برای ارسال #تیکت کافیست از منو #اصلی سایت از بخش بیشتر و از زیر منو تماس با مرکز پشتیبانی فنی فرم تماس با ما را پر کرده و گزینه ارسال پیام را فشار دهید. همچنین برای دریافت اطلاعات و ارسال تیکت می‌توانید از آیکون چت موجود در وبسایت نیز استفاده کنید، به این صورت که با کلیک بر روی آیکون صفحه چتی برای شما باز می‌شود که میتوانید تمامی سوالات و مشکلات خود را به صورت آنلاین با کارشناسان و پشتیبانان ما در میان بگذارید. ️ در راستای تکریم پذیرندگان و مشتریان آنها، واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات نیز پذیرای تقاضاهای این عزیزان می‌باشد. راه های ارتباطی‌مون: ️ 041 510 38 0991 556 3373 [email protected] www.alsatpardakht.com #پرداخت #بانکمرکزی #خریداینترنتی #خریدآنلاین #فروشگاه #فروشگاهاینترنتی #پرداختآنلاین #درگاهپرداخت #آنلاین_شاپ #پول #سرمایه #استارتاپ #خرید #فروش #سایت #فروش_آنلاین #digitalmarketing #digitalnetwork #payment #alsat #alsat_pardakht #alsatpardak
3 سال پیش در تاریخ 1400/09/17 منتشر شده است.
29 بـار بازدید شده
... بیشتر