اجرا نشدن کدام قوانین برندهای ایرانی را به قبرستان برد؟
763 بار بازدید -
9 سال پیش
-
sorayatv.ir
منافع چه کسانی مانع
sorayatv.ir
منافع چه کسانی مانع از اجرای محدودیت تبلیغات برندهای خارجی در ایران می شود؟؟
دکتر فضلی پور، عضو کمیته برند ایران و دارای مدرک دکتری برند از دانشگاه یو اس سی آمریکا با حضور در برنامه ثریا به ریشه یابی موفقیت صنایع کشورهای شرق آسیا مانند ژاپن و کره جنوبی و هم چنین علل فراموشی برندهای مطرح ایرانی هم چون کفش ملی و صاایران پرداخت. این برنامه مرداد ماه 94 به روی آنتنم شبکه یک رفته است.
9 سال پیش
در تاریخ 1394/05/24 منتشر شده
است.
763
بـار بازدید شده