معرفی وبینار بهینه سازی نرخ تبدیل پس از خروج کاربر از محصول |‌ امیر تقی آبادی

martechacademyir
martechacademyir
79 بار بازدید - 3 سال پیش - برای افزایش نرخ تبدیل وب‌سایت،
برای افزایش نرخ تبدیل وب‌سایت، بهترین اقدام شما این است که بازدیدکنندگان، کاربران و مشتریان خود را درک کنید و به آن‌ها چیزی بدهید که نیاز دارند. بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) چیست؟ منظور از بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO)، افزایش درصد کاربرانی است که کارهای مورد نظر شما را در وب‌سایت انجام می‌دهند. کارهای مورد نظر عبارت‌اند از خرید محصول، کلیک روی گزینهٔ «add to cart»، عضویت در سایت برای دریافت خدمت، پر کردن فرم یا کلیک روی یک لینک. تعریف کاربر-محورتر CRO تعریف‌های استاندارد CRO، مثل آن‌چه در بالا ارائه کردیم، بر درصد، میانگین و معیارهای تبدیل متمرکز هستند. این تمرکز بر رویکرد عددی یک جنبهٔ منفی دارد-هرچه بیشتر به جدول‌های اکسل که پر از نقاط داده‌ای تبدیل و کارهای انجام‌شده است، نگاه کنید، به افرادی که در پس این‌ها قرار دارند، کمتر فکر می‌کنید. این راه کل‌نگرانه‌تر و کاربرمحورتر دیگری برای تعریف CRO است: آن را فرایندی در نظر بگیرید که بر درک و شناخت عوامل سوق‌دهنده، متوقف‌کننده و ترغیب‌کنندهٔ کاربران خود تمرکز دارد، تا بتوانید بهترین تجربهٔ ممکن را برای آن‌ها فراهم کنید- و این کار، به نوبهٔ خود، همان چیزی است که آن‌ها را تبدیل می‌کند و در نهایت نرخ تبدیل وب‌سایت شما را بهبود می‌بخشد. چر فکر می‌کنید این تعریف دوم بهتر جواب می‌دهد؟ زیرا واضح است که تمرکز بر عمل نهایی-تبدیل-مهم است، اما در واقعیت، قبل این مرحله اتفاقات زیادی روی می‌دهد: محرک‌های (Drivers) خاصی که افراد را به وب‌سایت شما می‌کشانند موانع (Barriers) خاصی که باعث می‌شوند وب‌سایت شما را ترک کنند جاذبه‌های (Hooks) خاصی که آن‌ها را به تبدیل شدن ترغیب می‌کنند امیر تقی آبادی، یوتوبر و بلاگر، قرار است در یک وبینار یک ساعته، شما را با ترفند‌هایی آشنا کند که به وسیله آن، پس از خروج کاربر از محصول بتوانید نرخ تبدیل خود را بهبود بدهید. درباره مدرس من امیر تقی آبادی در حال حاضر مدیر محصولم اما قبل از این در نقش‌های متفاوتی مثل دیجیتال مارکتر، دیزاینر، مدیر اجرایی و حتی هم-بنیانگذار و مدیر عامل حضور داشتم. این شاخه به شاخه پریدنم کمک کرده بتونم تجارت مختلف رو تو موقعیت‌های جدید مپ کنم و دید سیستمی به قضایا داشته باشم. همیشه از تدریس لذت بردم و می‌برم و هر چقدر سخت، سعی می‌کنم یک وقتی براش آزاد کنم. در ویرگول و مدیوم می‌نویسم و یوتیوبرم. حامی وبینار این وبینار توسط پارس پک حمایت شده. پارس پک تلاش می‌کنه با حمایت از این وبینارها، به گسترش استفاده از ابزارهای مارکتینگ کمک کنه. برای ثبت نام د راین وبینار برروی لینک زیر کلیک کنید https://eseminar.tv/wb62103
3 سال پیش در تاریخ 1401/01/17 منتشر شده است.
79 بـار بازدید شده
... بیشتر