برگزاری دوره آموزشی فروش عالی محصولات جدید در تاریخ 00/04/23

rahmatalisaberihaghayegh
17 بار بازدید - 3 سال پیش - موفقیت و شکست همه کسب
موفقیت و شکست همه کسب و کارها، ریشه در نوآوری و بازاریابی با شیوه ای بازار پسند، ماهرانه و حرفه ای دارد. بازار محل تعامل و رابطه انسان ها است و انسان موجودی تحول پسند، تنوع طلب و تازه دوست است. بنابراین یک کسب و کار موفق می تواند با بهره گیری از خلاقیت، نوآوری و ارزش آفرینی، محصولات جدید خود را به بهترین نحوی به بازار ارائه نموده و مشتریان بالقوه و بالفعل خود را خشنود نماید. اینکه بیش از 3/1 محصولات جدید شکست می خورند، فقط 10% محصولات جدید پس از 3 سال در بازار می مانند و فقط 3% از ایده های مطرح شده در قالب محصول یا خدمت به بازار عرضه می شوند، نشانه همین کم توجهی حرفه ای به باید ها و نباید های ارائه یک محصول جدید به بازار است.
3 سال پیش در تاریخ 1400/04/08 منتشر شده است.
17 بـار بازدید شده
... بیشتر