دوره آموزشی مدیریت پیشرفته مراکز ارتباط با مشتریان
1 هزار بار بازدید -
4 سال پیش
-
مرکز تماس جزو مهمترین ارکان
مرکز تماس جزو مهمترین ارکان هر سازمان مشتری مداری است و با توجه به تحولات امروز دنیا و افزایش ارتباط راه دور با مشتریان و البته تحلیل تجربه مشتری در سازمان میتوان گفت بر خلاف تصورات قبلی اهمیت مرکز تماس نه تنها کمتر نشده است بلکه روز به روز نیز در حال گسترش و ورود به مرحله های جدید است. با توجه به حجم بالای درخواست ها در مراکز ارتباط و البته گستردگی زیاد فرایندها، مدیریت این واحد نیازمند تخصص و البته چند وجهی بودن است . هدف در دوره مدیریت پیشرفته مراکز تماس ایجاد مهارت در مدیریت ۳۶۰ درجه مراکز تماس است.
در پایان دوره با استفاده از پروژه عملی شرکت کنندگان دوره ارزیابی می شوند
4 سال پیش
در تاریخ 1400/01/22 منتشر شده
است.
1,001
بـار بازدید شده